2012 m. kovo 12 d., pirmadienis

Genova

Na štai, pirmoji diena. Ką gi mes nuveikėme?!

Vakar jau vėlai grįžom namo, todėl tik ryte šviesiai pamatėme vaizdą pro savo langą. Štai jis.
Viešbutis NH Marina. Vienviečio kambario kaina - 350 Eurų, man - tik 99 Eurai.

Kadangi šiandien kursai prasidėjo vėliau, tai nusprendėme iš ryto nueiti į akvariumą.

Bilietas 19 Eurų žmogui.
Ir keletas foto.

O vakarienei keliavome per pusę miesto, kad gautumėme tikrai gerą picą, kuri jau buvo tikrinta keletą kartų prieš tai. Tikrai gera, nepakartojama tiesiog.

2012 m. kovo 3 d., šeštadienis

Vienna

Pabandysiu trumpai papasakoti kaip sekėsi keletą dienų praleisti Vienoje, Austrijoje.
Atvykau lėktuvu iš Vilniaus. Susiradau viešbutį per booking.com (tikrai patogu išsirinkti pagal kainą).

Internete ieškojau kaip atvykti į miesto centrą. Yra keli variantai: traukiniu ir autobusu. Kiek teko susidurti, traukinio yra viena linija į Westbanhof stotį ir kaina 10 Eurų.
Autobusu yra trys linijos ir kaina 7 Eurai. Visa info bandykit per google (Viena airport bus connections). Autobusai važiuoja kas 20-30 min. Iškart išėjus iš oro uosto matosi trys stotelės, kiekviena savai linijai. Padėjėjas sukrauna daiktus ir belieka tik susimokėti ir sėsti.
Aš važiavau į Schwedenplatz. Viešbutis PENSION NEUER MARKT yra pačiame miesto centre, o kaina nedidelė (kaina apie 70 Eurų nakčiai), tualetas atskirai, ne kambaryje, bet užtat pigiau. Kaip suprantu, kai kam dušas irgi ne kambaryje, o koridoriuje. Bet ko tik dėl kainos nepadarysi :) Pusryčiai įskaičiuoti.
Kadangi atvykau ketvirtadienį po pietų, iškart išėjau apsižvalgyti. Štai keletas nuotraukų su žemėlapiais.

Čia berods įėjimas į buvusią karalių rezidenciją.

Čia iš kitos pusės. Dešinėje įėjimas į Ispaniškają arklių mokyklą (Spanische Hofreitschule).

Priešais operos rūmus išsirikiavusios karietos

Pagrindinė katedra Stephansplatz.

Anker laikrodis panašus kaip Prahoje.